Заняття

Навколишній світ

Важливим складником інтелектуального розвитку дитини є її загальна обізнаність про навколишній світ — знання, відповідно до віку, про деякі соціальні явища, живу й неживу при­роду.

Початком засвоєння знань про навколишній світ є формування образів та уявлень про конкретні предмети і явища та їх мовленнєве позначення. Це відбувається під час безпосереднього сприймання предмета дитиною.

Наприклад, погладжуючи рукою м’яку пухнасту шерстку кішки, малюк чує словесні позначення від дорослого: «м’яка пухнаста шерстка», «білі лапки й грудка». Безпосереднє відчуття м’якості, зорове сприймання забарвлення й мовленнєве їх позначення допомагає дитині зрозуміти і засвоїти ці образи.

Отже, предмети, які сприймаються, повинні позначатися словом, але слово завжди має бути підкріплене чуттєвим досвідом.

Математика

Математика для дитини — це потреба рахувати, обчислювати, вимірювати, досліджувати форми та напрямок рухів предметів.

Діток треба спонукати обстежувати предмети різної форми та величини та порівнювати їх — «такий самий, різні, однакові...», вчити орієнтуватися на собі — «де вуха, ніс, ноги, ручки...», у просторі — «ближче, дальше...» та у часі «раніше,зараз,потім...».

Важливо навчити розрізняти де один та багато.

Хореографія

Заняття з хореографії - одне з найулюбленіших занять дітей, адже у дошкільнят настільки багато енергії, що вони надають перевагу таким предметам, де можна рухатись, проявляти себе, відкривати свої почуття та настрій, давати волю своїй уяві і фантазії.

Танець формує правильну поставу та грацію, а ще це чудовий тренажер пам’яті та концентрації уваги !

Діти мають змогу виразити себе саме через танець .

Розвиток мовлення

Мовленнєвий розвиток дошкільника - складний психологічний процес, що не зводиться до простого відтворення дитиною почутої мови. Він визначається мірою сформованості знань, умінь та навичок дитини і виявляється в соціальній та інтелектуальній активності у колі дорослих та однолітків.

Видатний педагог Костянтин Ушинський зауважував, що рідне слово є основою розумового розви­тку й скарбницею всіх знань.

Математику та розвиток мовлення можна об’єднати в підгтовку до школи!

Підготовка до школи

Підготовка до школи - важливий етап у розвитку дитини. На заняттях кожна дитина навчається рахувати (рахунок прямий і зворотний, порядковий і кількісний, рахунок парами, трійками, п'ятірками), вирішувати приклади і задачі, виконувати логічні завдання. Кожен малюк навчається читати, виконувати звуко-буквений аналіз слова, аналізувати пропозиції, переказувати текст, складати розповідь по заданій картинці або темі.

Заняття підготовки дітей до школи дадуть вашому малюкові необхідний багаж знань і умінь, навчать творчо підходити до різних складних ситуацій, вмінню спілкуватися з однолітками і дорослими, допоможуть адаптуватися в новому дитячому колективі, навчать концентрувати увагу, розвинуть посидючість.

Спорт

Спорт для дитини в дошкільному віці дуже важливий, адже це етап виховання, який сприяє не тільки повноцінному розвитку малюка, але і зміцненню його здоров’я .

Саме в ранньому віці у дитини закладаються звички, формуються інтереси, починає формуватися характер і основи особистості, тому до занять спортом малюка потрібно привчати ще в ранньому віці .

Регулярні заняття спортом – це не тільки запорука здоров’я і гарного самопочуття, але й шлях до досягнення поставлених цілей і формування характеру дитини.

Конструювання

Навчання дітей конструювання має велике значення у їхній підготовці до школи, розвитку креативного мислення, пам’яті, уяви та здатності до самостійної творчості.

Під час конструктивної діяльності у малюків формуються узагальнені уявлення про об’єкти навколишнього світу: їхні властивості, подібні та відмінні риси, призначення тощо.

Ігри з конструювання допоможуть вашій дитині розвивати: дрібну моторику, просторову орієнтацію, уяву, творчі здібності, дізнатися багато нового, удосконалювати елементарні технічні вміння, активізувати словник.

Кулінарія

На наших кулінарних заняттях немає нічого неможливого! Діти у захваті від можливості приготувати ту чи іншу страву власноруч.

Під час заняття діти також дізнаються багато цікавого про страву, яку готують, та про її інгредієнти.

chayka.babyhouse -казкова територія дитинства.

Театральна діяльність

Театралізована діяльність є джерелом розвитку почуттів, глибоких переживань та відкриттів дитини. Вона розвиває емоційну сферу малюка, примушує співчувати персонажам, співпереживати подіям, які розгортаються.

Залучення до театру діток дошкільного віку пов’язано в основному з виставами – казками. У будь-якому віці в казках можна відкрити щось таємне і хвилююче.

Театралізована діяльність дозволяє дитині вирішувати багато проблемних ситуацій опосередкованих від особи будь-якого персонажа. Це допомагає долати боязкість, невпевненість у собі, сором’язливість.

Малювання /ліплення

На творчих заняттях, кожна дитина, може спробувати себе у різноманітних творчих техніках. Ціль занять - розвинути творчу уяву, фантазію, креатив, а також задіяти моторику та творчі вміння. На них розкриваються таланти, здібності кожної дитини.

Завдяки різним видам творчості, дитина стане більш впевненою в собі, навчиться мислити креативно, гнучко, зі своєю позицією та точкою зору. Ми навчаємо креативно, надаємо свободу вибору, до кожної дитини особливий підхід та турботливе ставлення наших педагогів.

Музика

Заняття музикою необхідні кожній дитині, вони допомагають її загальному розвитку, допомагають розвинути відчуття прекрасного. Навчання музиці покращують характер дітей і добре впливають на їх психологічний стан.

Кожна дитина - це яскрава індивідуальність, це унікальний світ, єдине у своєму роді поєднання особливостей особи, характеру, темпераменту.

Ігрова діяльність

Гра - провідна діяльність дошкільнят, в якій вони виконують ролі дорослих, відтворюючи в уявних ситуаціях їх життя, працю та стосунки.

Ігрова діяльність займає дуже важливе місце у житті дитини. Гра допомагає їй адаптуватись до навколишнього середовища, спілкуватись, думати.

Ігрова діяльність дітей сприяє їх психічному розвитку та готує їх до дорослого світу. Дитина тут сама виступає суб'єктом і адаптується до імітованої дійсності. Особливістю ігрової діяльності є її свобода і не регламентованість. Ніхто не може змусити дитину грати не так, як їй хочеться.

РОЗКЛАД ДНЯ

08.00 – 08.30 Зустріч діток. Ранкове привітальне коло
08.30 – 08.45 Гімнастика
08.45 – 09.00 Сніданок
09.00 – 10.00 Інтегроване розвиваюче заняття
10.00 – 10.30 Розвиваюче заняття за розкладом
10.30 – 11.00 Гігієна. Ланч
11.00 – 12.00 Прогулянка на свіжому повітрі
12.00 – 12.30 Читання казок. Розвиваючі заняття за розкладом
12.30 – 13.15 Підготовка до обіду. Обід
13.15 – 15.40 Підготовка до сну. Тиха година
15.40 – 16.00 Гімнастика пробудження
16.00 – 16.30 Полуденок
16.30 – 17.30 Додаткові розвиваючі заняття за розкладом
17.30 – 18.30 Прогулянка на свіжому повітрі
18.30 – 19.00 Вечеря. Спілкування з батьками